divendres, 20 de novembre de 2009

Ja dies lliures

Doncs ja, després de 2 mesos ininterromputs aquí, trenco aquesta ratxa per tornar a casa. Bé, a la meva ex-casa. Bé, i de fet tampoc no hi tornaré, perquè en realitat me'n vaig a San Pablo de los Montes.


Potser algú es pensarà que avui era quan començava a treballar a l'adif. I no està errat. Perquè avui comença el meu contracte. Però com que els gràfics de servei que han fet, són una mica estranys, a mi em toca començar dimecres, a les 6:50 del matí, fins a les 14:50, i així ja tot el que restarà de mes de novembre. O sigui, que res més començar, 5 dies de festa. La veritat és que a mi m'agradaria començar avui mateix, però bé, així m'han posat i res, a fer el que diguin.

Així doncs, me'n vaig a San Pablo, a passar-hi fins dimarts, i així poder estudiar una mica més relaxat el temari de la prova d'adif per aconseguir plaça fixa, que l'examen serà en menys d'un mes.

2 comentaris :

Alepsi ha dit...

Collons!

Així va la RENFE... només començar ja tens 5 dies de festa! Això és vida, nen!!!! xDDDDD

Au, a estudiar i no et distreguis gaire... i ja demà... ben d'hora cap a Sants!!! ;)

DooMMasteR ha dit...

Ànims per demà!!