dijous, 24 de desembre de 2009

Sigues original

Avui he sigut molt original. Aprofitant que sóc a Madrid fins divendres al matí, doncs he anat a veure el Cortylandia... sí senyor, originalitat total. Però compte, no l'he gravat pas. Plovia i hi havia molta humitat, i m'estimo més no espatllar la meva càmera per gravar 4 ninots gegants i lletjos. Que tot s'ha de dir, aquest any el Cortylandia deixa molt a desitjar, per molt que jo sigui un "elcorteinglesòfil".

Com que també sóc un "trenòfil", no? Doncs també, aprofitant l'avinentesa que em dóna la targeta de ferroviari d'adif, m'he fotut uns quants viatgets d'aquests de passar l'estona. Però el que més m'agrada és passar la cartera on tinc la targeta pel lector de xips, i que se m'obrin les portes soles, allà, com si es tractés de les portes de la Zarzuela quan surt el rei, que sembla que ningú les obri i ho facin en detectar que aquest paio sortirà. Per cert, parlant de trens, que avui repartien calendaris els de la renfe, i doncs n'he agafat un bon grapat, uns 6 o així, n'he donat un, un altre per a mi, o sigui que me'n sobren 4... ei, que els regalo si algú té la imperativa necessitat de tenir-ne un penjat a la paret del saló o de la cuina.

I parlant de sort, que no n'he parlat, però ara aprofito i trec el tema. Doncs que no m'ha tocat res a la loteria de Nadal... bé, sí, els 20 € que he jugat, del número 24884. Ningú sap què vol dir aquest número, oi? Podria deixar la incògnita en l'aire, al més pur estil "tomatero", però no cal, no sóc tan interessant ni és cap secret d'Estat. És la meva data de naixement. Segons el cercador de les loteries, el tenien a Barcelona, Conca (Cuenca, per si hi ha algun despistat) i Girona. A Barna no vaig voler anar perquè ja l'any passat no els quedava. A Conca... bé, el tren em surt de franc, és cert, però a Conca tinc una mica malament la correspondència ferroviària... a part que hi fa molt de fred eh. Així que doncs vaig agafar el ultra luxós i pujat de preu Media Distancia 449 fins a Girona en un moment. I només en quedava un, i em pregunta la lotera "el vols?" i jo "és clar".

Tot i que, per a SORT, així ben gran i en majúscules, la que tinc aquí a Madrid, de poder menjar els meravellosos, embafadors, i ultra gustosos Donuts Fondant, que com ja he explicat, de venda única i exclusivament en el triangle aquest enmig de la meseta. Avui me'n compraré uns quants per emportar-me'ls cap allà.

I què més dir? Doncs res xatos i xates. Que Bon Nadal tingueu. Jo la nit del 24 la passo a la ciutat del 4-0, però el 25 de bon matí marxo cap a les terres catalanes, que aquell mateix dia a la tarda, i durant 7 dies seguits, treballo totes les tardes, menys una, que ho faig de matí. I mira, el dia 25 podria fer vaga, però la convoca la fastigosa CGT per la qual han suspès l'examen d'ADIF, i doncs m'han entrat més ganes que mai de treballar. Mentre la resta us mengeu el dinar de Nadal, en David serà gairebé l'amo i senyor de l'estació de Sants.

Així que, "lu" dit, Bon Nadal!

3 comentaris :

Cristina ha dit...

Bones festes maco! Em va fer molta il.lu trobar-te al Clot.

Petons!!!

nur ha dit...

Me lo pido! Jo vull un calendari (ja tinc la tassa) :)

Bones festes, David!

nur ha dit...

Per cert, això de l'amo i senyor de l'estació de Sants... m'ha encantat! No esperàvem menys :P