dissabte, 2 de gener de 2010

Com comença l'any

Avui, dia 2, tinc festa, i fins dia 5. Després de 8 dies seguits treballant no està malament. Tot i que després, el dia 7 serà l'últim dia. Què hi farem!

Treballar en any nou, doncs res, cap problema. Poc moviment a l'estació. Tot i que últimament per Sants ha passat gent important i només n'he vist una. El dia 31 va passar el Montilla, per fer-se una foto amb un Civia, aprofitant que ara són seus. També va passar l'Espanyol, que van agafar l'Euromed per anar a València.

Bé, vaig veure una persona coneguda, massa, i a sobre coneguda per no fer gaire cosa, i a la que li paguem tot, fins i tot l'AVE en classe Club que va agafar ahir a la tarda cap a Madrid, per a ella i tot el seu seguici. Jo ja em sospitava que vindria algú quan, en el descans, a la sala ultra VIP de l'estació, que només l'obren per a gent molt important, hi havia moviment, i jo i les meves companyes ens vam quedar allà per veure qui arribaria. I ja, van arribar dos cotxes, i en van baixar un munt de guardaespatlles. Aquells cabells eren inconfusibles. La reina d'espanya. Què coi fot aquí? Què bé que viu la tia. Una sala reservada per a ella en exclusiva, pagada per tots, i amb un munt de lameculos al darrere. En fi, no tenia ganes de quedar-me allà, així que vaig tornar a la meva taquilla, a vendre bitllets a la gent que s'ho paga per sí mateixa.

Per cert, avui hi ha hagut retards a rodalies a la línia 2 Sud, però no per culpa de renfe, ni d'Adif, ni ara, de la Generalitat, és clar. Ha sigut per un suïcidi. Encara és d'hora per dir que la culpa és de la Gene. I no sé en què canviarà la cosa, però el primer que volen, és canviar la identitat visual, una cosa així:
Ja comencem malament si en el primer que s'ocupen és de canviar la identitat visual, i no es preocupen de canviar altres coses. Ara, com sigui aquesta la imatge definitiva, què horrible, on estigui la C a l'inrevés, què maca és, a mi m'encanta. També espero que es dediquin a netejar una mica més els trens, perquè és vergonyós en tots els sentits.

Sigui com sigui, espero que aquest 2010 que acaba de començar, sigui molt bo per a tothom, i a veure què ens dóna de sí. De moment, i si no canvien les prediccions, una de les onades de fred més importants de les últimes dècades. Espero que canviïn els pronòstics.

2 comentaris :

nur ha dit...

Ui, i tant, això de canviar la identitat corporativa per distanciar-se del que hi havia abans és molt comú. No es té en compte, és clar, la confusió que es crearà, perquè no tothom estarà al cas del canvi i es fotrà molts embolics, però és cosa de les empreses i les organitzacions!

Bon Any, David .)

DooMMasteR ha dit...

Molt bon any company!! :-)