dilluns, 18 de gener de 2010

Sense perdre el ritme

Llevar-se d'hora fot, però més si és un dissabte. Com aquest passat, que em vaig llevar a les 5:40 per agafar el rodalies que surt de Sant Celoni a les 6:05, per anar a fer un examen del cicle de grau mig de gestió administrativa, que, per cert, no sé pas si l'hauré aprovat. Em vaig posar el dia abans a estudiar, però tot i això, com que no era gaire difícil, és probable que l'hagi aprovat. I mentrestant, mentre espero que ADIF faci alguna cosa, que ja sembla que ho ha fet, sembla que s'ha desbloquejat el tema de la prova, perquè des d'avui s'hi pot apuntar més gent dels que ja érem. Què guai! Més competència per a les mateixes places. Genial! I a sobre els que s'apuntin nous no s'han de fer prova mèdica, com nosaltres, que ens vam gastar 40 euros. Cabronassos.

I tampoc surten places per a la Generalitat. Estic apuntat en la borsa del Departament de Justícia, però no sé si això tindrà alguna conseqüència a curt o mig termini. Hi estic en el lloc 868. Les que espero són les d'auxiliar administratiu, que segons veig a la pàgina de gencat, han de ser les properes a convocar-se, en aquest trimestre. A veure si és veritat.

Al que sí que em penso apuntar en quant surti, és per fer les proves d'obtenció del nivell C de Català. Que al curs que estic fent, la professora ha dit que sortirà la convocatòria en el febrer segurament. Perquè, mira, no perdo res per intentar-ho. Si no aprovo, doncs ja l'any vinent faig el de nivell B al propi curs, que quan acaba doncs es fan els exàmens de nivell.

O sigui. A hores d'ara estic en l'atur, però tinc un munt de coses per anar fent. I a més a més, del cicle de grau mig, començaré aviat les pràctiques, i segurament les faré a la Caixa Terrassa. Així almenys no estaré sense fer res. No em puc queixar, des que sóc a Catalunya que no paro gaire.

3 comentaris :

Cristina ha dit...

Ja veig que no pares. Me n´alegro. A veure si tens sort en tot el que estàs fent.

Una abraçada

DooMMasteR ha dit...

Sort, company!! :-)

nur ha dit...

Molt bé, David, és que és el que has de fer: no parar. El 868 a Justícia no està mal; ni molt amunt ni molt avall. S'hi va presentar molta, molta gent. a veure si hi ha sort!!! :)