divendres, 12 de febrer de 2010

27 o 28 - F: Dia Adif

Perdoneu la meva desaparició dels mitjans. Gairebé no entro enlloc. Miro d'estudiar tot el que puc perquè, com diu el títol, un d'aquests dos dies (si ningú no posa denúncies 3 dies abans, i adif ho manté) serà la prova per a "Factor d'Entrada". En joc estan 7 places, 7, per a Barcelona (això del 7 places, 7 ho he copiat dels cartells dels toros "esta tarde, y si el tiempo lo permite, grandiosa corrida con 6 toros, 6, de la ganadería de..." xD). En total 38, les 31 restants per a Madrid. Per a més de 6.000 persones que, entre unes coses i altres (com que l'examen és a Madrid) farà que el nombre final sigui segurament més reduït. Però tot i això serem força. Per això aquí estic, nit i dia, al tren i a casa, al llit, a tot arreu, amb el temari d'adif amunt i avall, que el tinc ja desgastat.

Us sóc sincer. Hi he posat tantes esperances i tant d'esforç, que m'estic creient que aconseguiré plaça. Però intento de totes les formes no creure-m'ho, perquè és molt i molt difícil, tantíssima gent, que amb que només 38 persones s'estiguin esforçant més que jo, ja no hi podré fer res. Això o que hi hagi més de 38 "enchufados" (podria fer servir el terme "endollats" però tractant-se d'una empresa estatal tan centralista com és adif, m'estimo més fer servir el terme que els hi és propi, en castellà), que coneixent aquest món, em semblen pocs i tot, segur que n'hi haurà més. L'únic moment en que m'ho podré creure de veritat és quan estigui davant d'un contracte indefinit amb el meu nom i el d'adif per signar-lo.

Així que ara torno al llibre, que m'està esperant. Novetats, ja al mes de març. Fins d'aquí unes setmanes!

3 comentaris :

nur ha dit...

Ànims i sort! No has de pensar en els endollats i que hi ha poques places: has de pensar a ser el millor (en això consisteixen les oposicions). No val aprovar, cal quedar entre els 38 escollits. I tu pots, tots els que correm per aquí ho sabem!

Ànims i a estudiar! ar! ar! ar! :)

DooMMasteR ha dit...

Molts anims, company! Tant de bo ho aconsegueixis!

DooMMasteR ha dit...

Ep company! Com ha anat?