dijous, 29 d’abril de 2010

I al final, no ha passat

Doncs ja està. S'ha acabat per fi. Quins dies. Ja passava de posar tv3 perquè pràcticament a tots els programes i a totes hores parlaven del Barça. Gairebé li he agafat fàstic. Però no per culpa del Barça, sinó pels mitjans de comunicació.

A més a més, estic d'acord amb allò que va dir el Mourinho, l'entrenador de l'Inter. Per al Barça, s'havia convertit en una obsessió arribar a la final de Madrid. I està ben clar per què. Però aquesta obsessió ha arribat massa lluny. No dubto pas que els fes il·lusió, com sobre tot els feia als aficionats. Però el bombardeig constant que ens han fet, sobre tot per tv3, no deixava lloc a cap dubte. Arribar a Madrid era l'obsessió del Barça, però sobre tot la d'aquells mitjans que no poden deixar de parlar de cadascú dels moviments que fa cada jugador de l'equip. Aquests eren els autèntics obsessionats. Tot això s'emmarca dintre de la guerra entre mitjans madridistes contra barcelonistes. A veure ara què diuen aquells que en els anuncis del partit deien alguna cosa així com "o algú dubta que no serem a la final de Madrid?".

I jo avui, doncs he sortit de Catalunya. No ho he fet pel tema del partit, per no voler sentir a parlar del Barça durant el dia d'avui. Ho he fet perquè tenia ganes des de fa temps, i com que ara no tinc feina (què estrany, oi?). He pujat al nord, a França. Amb el cotxe he pujat fins un poble que es diu Agde, al departament de Hérault, al Languedoc-Roussillon. Abans d'arribar-hi, a Béziers, m'ha aturat la Police i m'ha demanat els papers, tot en francès i perfectament entès per mi, per sort. I com no pot ser d'una altra manera, doncs hi he fet una de les coses que més m'agrada.

(foto dedicada a la nur, que sé que li agrada aquest tren)

I això és tot. Que ho passeu bé.

Edició 29-04-2010: Ara m'entero que Agde, on vaig anar ahir a França, i concretament una zona que es diu el Cap d'Agde, és un lloc de turisme naturista, però on el sexe està a l'ordre del dia. O sigui, que és un lloc on hi ha molt turisme sexual, i on qui va no és només per despilotar-se (per a més informació). Jo no hi vaig anar per això, de fet hi vaig acabar allà perquè ja estava cansat de conduir. De veritat eh xD

1 comentaris :

nur ha dit...

Ostres, ostres: m'agrada? Jo no t'explicaria alguna cosa d'un tren que va de París a Brussel·les? És aquest? O només és perquè és un SNCF (Societé Nationale des Chemins de Faire?)

Sobre el Barça... sense comentaris :-(