divendres, 23 d’abril de 2010

Sant Jordi 2010

Torno a escriure en un dia com avui, després d'una temporada en blanc, per ser Sant Jordi. És la meva festa favorita. I aquest any per primera vegada l'he pogut gaudir plenament, ara que ja visc aquí.

L'última vegada que vaig escriure, estava amb el tema aquell de la prova d'adif, i el robatori que m'hi van fer. El robatori es va consumar. Es van passar el meu recurs per allà mateix. Però tant és. No em preocuparé més d'aquesta gent, almenys pel moment.

El dia d'avui ha sigut genial. Primer per Sant Celoni, veient una mica com era aquí. Després he baixat a Barcelona, i doncs he estat per la zona principal, de les rambles, plaça Catalunya, rambla Catalunya, passeig de gràcia. M'ha faltat una càmera de fotos per fer-ne algunes, però se'm van acabar les piles i doncs no me l'he pogut portar al final.

I aquest ha sigut el Sant Jordi d'aquest 2010.

6 comentaris :

Lluís ha dit...

Eis, celebro que tornis a escriure i que no pensis gaire en les proves ;)
Només una cosa més...per fer-ho complet havies de seguir la tradició del llibre i la rosa ;) que no se si ho has fet!

Salut!

Ferran ha dit...

També és la meva favorita, sense dubte; és un dia preciós! Aquí, a Alemanya, també l'hem celebrat, com explico al blog. I amb Lluís Llach, "nada menus"! :)

Feliç post-St Jordi, David.

Candela ha dit...

M'alegro molt que passessis una bona diada... :D

Jordi ha dit...

Quina sort! També és la meva festa preferida i enguany no l'he poguda gaudir com tu. De fet, ja és el tercer any que no sóc a Catalunya en aquesta data significativa!

Celebro que ho hagis passat bé! A veure si l'any vinent també ens en pots mostrar unes fotos!!

Salut

Laprí | David ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris. Veig que Sant Jordi és una festa que agrada molt. A veure si l'any vinent en faig fotos, que aquest any em vaig quedar sense piles i no vaig poder utilitzar la càmera.

nur ha dit...

Jo recordo que un any, per Sant Jordi, vam passejar per Pelai i vam prendre un cafè a Starbuck. Oi que sí? :) És una diada genial, David, no hi ha cap celebració igual (sobretot perquè és en dia feiner!)