dijous, 9 de setembre de 2010

Avui és un dia especial

Perquè avui fa un any que començava la meva vida a Catalunya. Avui fa un any estava traient del cotxe tot el que portava. Avui fa un any vaig deixar de viure a Alcorcón. Avui fa un any vaig començar a viure a Sant Celoni.

Ha passat un any des d'aquell 9/9/2009, i les sensacions que tenia llavors no només no han empitjorat, sinó que han millorat encara més. Em trobo molt bé, i a més a més ara amb feina, que és molt important.
En fi, doncs que avui es compleix el primer any des que sóc ciutadà de Catalunya, i els que vindran, doncs segur que seran millors.

5 comentaris :

Ferran ha dit...

David, ets un crack: volies viure a Catalunya, aprendre el català, treballar-hi... tot això ho has aconseguit, tu, pim-pam...

Molts passen els dies somiant la vida que voldrien; tu la vius.

Ja et dic: un crack. Enhorabona de debò.

Jordi ha dit...

Felicitats!!
M'alegra llegir que hi estàs bé, a Catalunya ;)

nur ha dit...

Enhorabona, David. Me n'alegro per la feina, per l'any a Catalunya i per tot plegat! Que bé! Bona Diada i una abraçada :)

Candela ha dit...

Per molts anys...
Molts petons. :)

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats campió!!