dimecres, 22 de setembre de 2010

Per fi parlo català

Avui estic molt content perquè, per fi, oficialment...

... parlo català. Si fins ara el parlava de manera no oficial, des d'avui en sóc parlador amb nivell C. Des de fa més de 10 anys que vaig començar a aprendre el català, he mirat d'aconseguir aquest nivell, i ja és un fet. I mira que han trigat, que des del mes de juny que vaig fer la prova, fins avui no me l'han donat.

Així que això. A partir del 16 de novembre podré recollir el meu diploma acreditatiu.

9 comentaris :

nur ha dit...

No puc més que dir que moltes felicitats, que enhorabona i que estic superorgullosa de tu (no puc dir el mateix dels que t'han donat el nivell C, que ja t'haurien d'haver donat fa temps, coi!).

De debò, estic molt contenta, David :)

nur ha dit...

Per cert, quan ho celebrem? :)

Ferran ha dit...

David... EN HO RA BO NA!! Ets un crack, ho dic de debò.

Brioxet ha dit...

Doncs moltes felicitats David!! Això és un bon exemple de perseverança.

Jordi ha dit...

Enhorabona!!! :D

Txell ha dit...

Davidddddddddddddddddddd,moltissimes felicitats guapissim!!!!!

Aquest estiu m'he enganxat de nou a La Nit dels Ignorants i m'he recordat de tu per que ha trucat sovint una noia de Bilbao que està enamorada del català i està aprenent com tu, d'oïdes i estudiant per el seu compte.

Un petonas enorme guapu!!!!!!!!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats per la constància

Cristina ha dit...

Felicitats David!

DooMMasteR ha dit...

Moltes i moltes felicitats! :-)