dissabte, 9 d’octubre de 2010

Per fi, la distància mai no ens tornarà a separar

Per fi t'he trobat aquí. Per fi seràs meu per a sempre. No hauré d'agafar cap AVE, Estrella, Bus, avió o altre mitjà de transport per poder trobar-nos. Quan tingui ganes de veure't, només hauré de baixar al carrer, i entrar al súper, a l'híper, al ECI o qualsevol lloc semblat. Ja estàs aquí, i mai no tornaràs a marxar. Quan avui, a Sant Celoni, t'hi he vist, pensava que estava somiant, però no. Has vingut per quedar-te, i jo no et fallaré. Us presento a un nou habitant que a partir d'ara, per fi, el trobarem a Catalunya:


Baixeu al vostre súper més proper i tasteu-los. Que s'adonin els de Panrico que han comès un greu error no venent-los fins ara. Que vegin que serà tot un èxit. Per part meva està clar que no hi haurà cap problema. A Sant Celoni hi tenen un client fix.

8 comentaris :

Ferran ha dit...

Ei ei ei, un moment, Daviiid!! Quina se suposa que és, la novetat?? perquè jo n'he comprat, al súper, a Barcelona, de packs d'aquests (ei, em sembla... no?)

Records des dels berlins :-)

Laprí | David ha dit...

No no Ferran. Tu hauràs comprat els "Bombón", però aquests són els "Fondant" que fins ara només es venien a Madrid perquè, segons Panrico, a la resta no agradava.

En vaig parlar, fa ja molt de temps, en aquest post, i vaig tenir resposta de Panrico aquí.

Salutacions des d'un Sant Celoni per fi "fondantitzat"

Jordi ha dit...

Ei David!

Havies publicat un post parlant dels Donuts Fondant, que no es venien a Catalunya, i quan fa un parell de setmanes en vaig veure en un bar de Donostia no vaig dubtar a demanar-ne per tastar-los. Realment bons :)

Au, ara ja no et falta res a Sant Celoni heheh

Txell ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhhh benvinguts a Catalunya Donuts Fondant!!!!!!!!

:-D

Candela ha dit...

Mmmmmmmmmmmmm això ho he de provar!!!

DooMMasteR ha dit...

Mmmmm! Malgrat tot em quedo amb els de pastisseria :P

Ferran ha dit...

Ahhh!, ostres, no ho tenia present, això. M'ho apunto per quan baixi :))

DooMMasteR ha dit...

Bon any, Laprí!