divendres, 28 de gener de 2011

Hi sóc

És una pena que no escrigui més aquí. He perdut totalment el costum, ja no només d'escriure, sinó de mirar altres blocs. No val l'excusa de que arribo cansat a casa, que sí, que és en part això, però no sé, hauria d'intentar no ser tan mandrós, perquè és que no és que no miri ni escrigui al bloc, és que em quedo segut al sofà i no faig res més. Bé, en aquesta època, amb el fred que fa, que de seguida és de nit, no ve gaire de gust sortir al carrer ni tan sols per fer coses que obligatòriament s'han de fer, com comprar coses per menjar, per exemple.

Vaig arribar aquí fa més d'un any, i ara se sap menys de mi que quan vivia a Alcorcón. Bé, he tingut una mica de sort enmig d'aquesta crisi tan fotuda. Acaben de renovar-me el contracte almenys fins el 9 d'agost, i avui m'he demanat dia lliure i no he anat a treballar. Però és que sembla que hagi vingut a Catalunya i m'hagi tancat aquí dintre i no vulgui dir res més. No és això. Simplement no em surt gairebé ni tocar l'ordinador. Però encara que no aparegui, hi sóc.

2 comentaris :

DooMMasteR ha dit...

Ja tornaran les ganes, home!
Hi ha molta gent (inclos jo) que estem de capa caiguda. Sera el maleït Facebook? El fred?

Una abraçada company!

Laprí | David ha dit...

Una mica de tot amic, deu ser una mica de tot :)