divendres, 25 de setembre de 2015

Fins aquí ha arribat Laprí

No és que volgués acabar amb Laprí. Potser no escric gairebé res des de fa un temps, però no era la meva intenció tancar Laprí, per tot el que va suposar fa un temps i per tot el que sempre he volgut que fos.

Però la realitat és que fins aquí ha arribat Laprí. Però oju, només Laprí. El que ha passat és que per un problema amb el proveïdor del domini lapri.com, me l'han tret. O sigui que si ara poseu lapri.com us sortirà una pàgina rara. No sóc jo, per tant, qui tanca Laprí; sinó que me l'han fet tancar.

Arribat a aquest punt, i com que no vull tancar res, sinó continuar, vaig decidir comprar un altre domini. I m'he decidit per davidjb.cat. Ja que és el nom que faig servir per altres xarxes, i també és un nom que des de petit m'ha agradat, ajuntant el meu nom amb les inicials dels meus cognoms, doncs és el que he fet. I a partir d'ara em trobareu a davidjb.cat.

Des d'aquest post, ja no escriuré res a Laprí. Aquesta és la fi de Laprí. Però des de David JB s'hi podrà seguir accedint a Laprí per sempre com a enllaç permanent. Perquè potser quedarà tancat, però sempre hi quedarà allò que va ser.


Laprí  2006 - 2015